15 Mayıs 2014 Perşembe

Yorumlar

  • Teşekkürlerimizle..




    Cemile_Art "Bal çok lezzetliydi, kayınvalidem de çok beğendi. Bayıldık bu bala, iyi ki almışız. Sabahları birer parça yiyoruz ailecek. Tşk. Tavuk çok lezzetli idi teşekkürler"

    Neseyle "(Köy tavuğu)Tüm aile annemin yaptığı meşhur sarımsaklı pilavı ile birlikte tadına bakmış oldu. Çok lezzetliydi" (Adaçayı)Çok teşekkürler bu güzel tada vesile olduğunuz için. Çok beğendim, her sabah güne zinde bir başlangıç için içiyor, içiriyorum:))

    Aslı Bingöl " Ben köyde büyümüş biriyim o nedenle ürünlerinin kalitesini daha iyi anlayabiliyorum. Terayağı, peynir, bal, yumurta enfes sanki köyümde gibiyim. Ne kadar özenli ve titiz çalıştığını anlayabiliyorum. TİPİ HANIM çok teşekkür ederim. Böyle bir çalışma için yürekten kutluyorum.Sevgilerimle"

    "Tipi hanım  gelen ürünlerden köfteyi pişirdim çok güzel ,ekmek tam istediğim gibi daha doğrusu kızımın istediği gibi, size kızımdan  söz etmedim 23 yaşında üniversite öğrencisi ama çok mıymıntı . her şeyi yemez  geçen hafta kuru fasulyenizden yaptım bayağı yedi sonra nohut aynı şekilde  iki gün önce keçi peynirli poğaça yaptım onu da yedi  hem çok şaşırdım hem de tabii ki  çok sevindim  yeni gelen ürünlerden tatma fırsatı olmadı anneannesini ziyarete Ankara ya gitti . döndüğün de ilk iş köfte  ve kabak tatlısıymış eşim ise  ayrım yapmaz favorileri bal, tereyağı et ürünleri.  Her şey  için teşekkür ederim"

    Dilek Aygen  "( Köy Tavuğu) Ben denedim, valla süperdi, suyuna çorba yaptık, kendini de pilavla yedik, hiç böylesini görmedik, inşallah bu kalitede ve dürüstlükte devam eder sevgili köylülerimiz, en yakın zamanda da ziyaretlerine gideceğim inşallah"


    Suna İçke "Senin yüzünden üç haftalık diyetimi bozdum. Cevizler bugüne kadar yediğim en güzel cevizlerdi. Ahududu reçeli aynı şekilde, kaşık kaşık yedik. Tereyağını ağzıma alınca,çocukluğuma döndüm ,annem sabahları taze sağılmış sütü yayıkta tereyağı sürer lavaş ile dürüm yapar kahvaltı niyetine elimize verirdi. Emin ol aynı lezzeti aldım. Bundan sonra abonenizim herkese tavsiye ederim"

    Naciye Ateş "Pınar Kaftancıoğlu, sadece yazıda değil Bursa Koza lionstaki konuşmasında da sizlerden bahsetti hikayenizi anlattı. Rakip rakibi över mi adı pınarsa olur sizi çok seviyor bende takipçisiyim başarılar diliyorum.

    Metin Aras "Un tam istediğimiz gibi, her sene alacağım inşaAllah. Yumurtalar enfes. kendileri saf, temiz ve doğal olan bu insanların, kefil oldukları her üründe kendileri gibi saf temiz ve doğal.

    Aslı Selçuk  "Merakla beklediğim paketimiz Cumartesi sağ salim elime ulaştı :). Ekmek, cevizli lokum, kaymak, reçel nefis. Reçelin suyu çok tanesi biraz az geldi ama bu da tercih meselesi sanırım, mis gibi çilek kokuyor :) Tereyağı ve bal 10 numara! Yumurtalar ne kadar da büyük derken iki tanesi çift sarılı çıktı :) sanırım bir kaç tane daha var.. Eşimin ailesi de Bursa'lı, tesadüfen yanımızda olan kayın validem her şeyi çok beğendi :) Mutfağımda ki karıncalar bu balı sevdi :). Bu benim için çok önemli bir gösterge, gelmedikleri zaman işkilleniyorum. Bu sabah baktım kavanoz kapağının altında yer arıyorlar kendilerine :)"

    Gülten Akçınar  "Ben de yakın zamanda bal, tereyağı, kestane siparişinde bulunmuştum cidden hepsinden çok çok memnun kaldım. Tereddüt dahil etmeden yeni siparişimi bile oluşturdum. Salça, köy ekmeği, tarhana, erişte, cevizli lokum yorumları iştahımı arttırdı çok merak ediyorum doğrusu. Ne zamandır serbest gezen güvenilir köy yumurtası arıyordum onu da denemek istiyorum cidden, eminim şahanedir. Aracı olan arkadaşım Tipi'ye sonsuz teşekkürler."

    Ceylan Oruç Yorulmazlar  "Yumurtalar bır harıka mutlaka alınmalı"
     Ben bu hafta çilek ,kiraz ,ekmek ve eriste aldım. Meyvalar harika ekmek çok lezzetli"

    Şennur Bozoklu  
    "Emeğe saygı lezzete davet. şeker tadında bir salça satın aldım.. Sevenlere tavsıye edebılırım..

    Parle A Ma Main Beş Ağaç çocukları cevizlere bayıldı salçanız bir harika!
    Bugün bütün okul mis gibi kirazları yedi  hal böyle olunca sabah sohbetinde çoğunluk kiraz ağaçlarından bahsetti:) "

    Tipi hanım o köyden getirdiklerinizle beslenebildiğim için çok mutluyum. Bir süpermarketteki bol ürün yerine az/öz köy üretimi gıdaları tercih ediyorum.
    tohum paylaşımı ekstra önemli hatta politik! Zira ABD Irak savaşında tohum depolarını sırtlandı götürdü


    Meltem Ol Atmaca "Salçayı kullandım ben de çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık , güvenle kullanıyoruz. Erişteyi de deneyeceğim en kısa zamanda. Çok teşekkürler..Tipicim tereyağı , tarhana , çilek hepsi muhteşem . keyifle güvenle tüketiyoruz. teşekkürler"

    Polona Zagar Akyol  "Ceviz, vişne reçeli, keçi peyniri, yumurta ve cevizli ekmeği denedik, hepsi nefis! Umarım kısa zamanda bu güzel ürünlerin kaynağı olan köyünüzü de yakından tanıma fırsatı buluruz...Çok teşekkur ederiz..."

    Pinar Narter Basol "Tüm ürünler harika.. Mis gibi köy kokuyor. Özellikle salça nefis olmuş. Ekmeğe sürüp sürüp ailece yiyoruz. Yapanların emeğine, ellerine sağlık.. Sağlıklı köy ürünlerini bize sunduğun için çok teşekkürler Tipiciğim. Biz de havalar ısınınca mis gibi köyünüzü tekrar ziyaret etmek isteriz:)


    Nalan Cantav "Ayağınıza sağlık, gittiniz mis gibi getirdiniz. ekmek, keçi peyniri, bal, tereyağ denendi. mis! yumurtaya sıra gelmedi, en kısa zamanda haber verilecek. tekrar teşekkürler.

    Çiğdem Kaya Durmaz "Tipiciğim bana tarhana getirmeyi unutma. Bu arada getirdiğin biber salçası gerçekten harika. Tam köy işi. Bu yüzden sana çookk teşekkür ediyorum canım. Darısı diğer siparişlerin başına:-)

    Selda Canipek 
    "Bende daha önce denediğim tarhana ve erişteden çok memnun kalmistim."

    Cem Kndmr "Bal çocukluğuuzdaki Bal tadında mükemmel , Vişne Reçeli şahane , Tereyağı Missss , diğerlerini henüz denemedik , paylaşırız.. sevgiler selamlar..."

    Sevin Yalcin  "Siparişimiz geldi, urunler harika :)) Pınar'ın soyledıgı gıbı domates salcasına bayıldık :))) Herkese tavsiye ederım... Tipi cok tesekkurler..."

    Sinan Demirkesen  "Ürünleri teslim alıp denedik. Ceviz ve köy ekmeği özellikle beklentilerimizi karşıladı. Keçi peynirini ben çok sevdim, eşim alışık olmadığı için biraz ağır geldi. Sırada diğer ürünler de var ancak cevizli lokumunuzu merakla beklemekteyiz. Emeği geçen herkese teşekkürlerimizi iletiriz.      "

    Hülya Orak "Uludag'ın eteklerindeki bu el değmemiş, henüz Tayyip'in çılgın projelerinden nasibini almamış muhteşem doğallıktaki Fevziye Köy'ünde dalından yediğim vişnenin, çileğin ve rahmetli Fikriye Teyzenin her birine evlaları gibi baktığı domateslerin tadını unutamam. Herkese şiddetle tavsiye ederim

    "Tipi'cim Merhaba,
    Balimiz geldi. Bugune kadar yedigimiz en guzel ve en ozel baldi. Masada dururken bile misss gibi cicek kokusu burnumuza kadar geliyor. Oglum bayildi, sifa niyetine yediriyorum. Neyse fazla reklam yapmayayim, duyulur sonra bizlere kalmaz:)) Bizi boyle dogal lezzetlerle tanistirdigin icin coook tesekkurler."


    Figen Subaşı Westerhof "Tipi hanım hazinem geldi. Afiyetle yiyorum. Salça harika. Ekmek üstüne bile sürülüp yeniyor. Keçi peyniri bana biraz ağır geldi başka ne seçenek var ? Yazdığınız not ta çok hoştu gözyaşlarımı tutmadım. Köylüye benden de kucak dolusu sevgiler. Herkese sevgiler
    Tipi hanım bu arada bal harika. Resmen eski ballar gibi. Köy ekmeği harika. Tarhanayı daha yapmadım. Çok teşekkürler. Salça ve bal siparişi vereceğim tekrardan inşallah. Bu arada bana gerçek fide bulabilir misiniz ? Domates salatalık patlıcan gibi. Meyve zor bakamam diye düşünüyorum. Sevgiler bir gün benimde alsanız şu köye giderken"
    salça ve bal aman da aman herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Sevgiler."

    Özlem Zümrütpınar Yaylı  "Benim hazinemde geldi  tanrım bunlar çocukluğumun yumurtaları -anneannemin terasta güneşe serdiği salça. ! Eriştelerin rengi içindeki doğal yoğurt ve özellikle de yumurtanın rengine dönüşmüş - tadı tarifsiz ;) tipi hanım ne desem nasıl teşekkür etsem az ..yoğurt , çilek reçeli / özellikle dalından yaprağı ile gelmiş can erikler muhteşemdi ..sağolun- var olun"Cevizli lokum vedahi çiçekli KİRAZ muhteşemdi hele o ,çileklerin kokusu ?!? Hala tüm ev kokuyor  emeğinize sağlık .,"

    "Yazılan herbir satıra imzamı atarım , eminim farkındalık içinde ki pek çok insan da aynı endişe ve korkular içinde debelenip duruyor ne yesek/ ne yedirsek diye ! Farkındalık acı çekerek pişmek değilmi zaten neticede .. Ve fakat KÖY hasreti ile çocukluğundan beri yanmış ve hep şehir solumuş biri olarak ( ilkokulda yazın köye gittim diyen arkadaşlarıma özenip ağlardımda birgün büyükbabam tatilde istanbula götürüp / kadıköy' ü gezdirmiş ti diye  o yıl okulun ilk günü "bende KÖYE gittim " diye anlatmıştım, ne gülmüştü öğretmenim  -) KÖYÜNÜ bize getiren/ BİZİMLE PAYLAŞAN Size ve eşinize bende minnettarım.. Lezzet ve güven dolu sofralar kuruyoruz sayenizde .. Sağolun/ var olun. "


    Aynur Mete Küçük 
    Tipi'cim senden aldığım, salça (domates ve biber), ceviz, tereyağı ve reçelden çok memnun kaldım. Lezzet farkını anlamak için en az bir kere denenmesini tavsiye ederim. Gerçekten çok güzel, herkese öneririm."

    Orkun Doğramacılar "Hersey çok güzel teşekkür ederiz"

    Aylin Uçar "Cevizi cook begendim. Kirilmasi kolay acik renk ve tadii cok guzell. Tipki guzel bir cevizin olmasi gerektigi gibi. Oglusuma icim rahat yedircem. Salcalarimda el yapimi katkisiz ve guzel icim rahat. Hepsi icin tesekurler Tipicim."

    Sebile Senyurt Şimşek "Salçalar  nefiiisss yemeği bırak, ekmeğe sürüp yiyorum ben"

    Ajda Kurt "Tipicim ürünler gercekten harika özellikle salça cok lezzetli... Sana teşekkür ediyoruz bizi dogal organik ürünlerle beslediğin icin:)
    Ürünler harika hersey cok dogal gercekten... Şiddetle tavsiye edilir.... Teşekkürler Tipicim."..

    Maliki Ejder Akçay "Salça: gayet güzel, salça dışında kahvaltılık olarak bile yenebilir. çok beğendim. Keçi peyniri: Taze güzel bir ürün. Bunu da begendim. Ceviz: Kabukları aşırı sert, kırması çok zor ama tad olarak piyasadakilerden daha iyi.Yogurt. Belki de suzme yogurt oldugu icin biraz fazla acı geldi :) Yumurta: Deneme firsatım olmadı daha :) Ahududu Receli: En begendiklerimden birtanesi. Sekeri ne cok fazla ne cok az. gayet kararında. Köy ekmeği: Bu da oldukça lezzetliydi"

    Veli Karpuzoğlu
    "Yumurta erişte ve tereyağ aldım, tipinin anlattığı gibi mis gibi, zaten beklenti yüksek olmasına rağmen beğendiysek gerçekten çok güzelll demek  salça yorumları insanı siparişe zorluyor"

    Ipek AG “O ne biçim tereyağı arkadaş, muazzam, lezzetli, kokulu.. kim yaptıysa eline koluna sağlık.”

    Esra R.Akçay Duff "Kirazla sahane!!!! Emegine saglik!!! Cok tesekkurler" Haftaya da 2 kg alabilir miyiz? Cekirdeklerini bile atmaya kiyamam buldugum her bahceye ekiyor olacagim. Sevgiyle"


    Zeynep Arslan  "Canım arkadaşım tereyağınıza bayıldık , kokusu bile farklıydı.. Emeklerinize sağlık ..."

3 yorum:

  1. Ben de yakın zamanda bal, tereyağı, kestane siparişinde bulunmuştum cidden hepsinden çok çok memnun kaldım. Tereddüt dahil etmeden yeni siparişimi bile oluşturdum. Salça, köy ekmeği, tarhana, erişte, cevizli lokum yorumları iştahımı arttırdı çok merak ediyorum doğrusu. Ne zamandır serbest gezen güvenilir köy yumurtası arıyordum onu da denemek istiyorum cidden, eminim şahanedir. Aracı olan arkadaşım Tipi'ye sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ben köyde büyümüş biriyim o nedenle ürünlerin kalitesini daha iyi anlayabiliyorum. tereyağı, peynir, bal, yumurta enfes sanki köyümde gibiyim ne kadar özenli ve titiz çalıştığını anlaya biliyorum TİPİ HANIM çok teşekkür ederim .böyle bir çalışma için yürekten kutluyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. dün bal ,tereyağı ,peyniri yumurtanın lezzetini yazdım .sonra doğranmış olarak gelen bal kabağından güzel bir tatlı, tadını nasıl anlatayım şahaneeeeeeeeeee ,ceviz ben kabuklu aldım cevizler küçük fakat çok lezzetli ,un istemiştim sabah bir ekmek yaptım evin içi miss gibi koktu ben denediklerimi gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Sağlıklı .mutlu ve bereketli sofraların çoğalması dileğiyle .Başta tipi hanım ve ailesi , emeği geçen köy halkına selamlar sevgiler .

    YanıtlaSil